Een website maken
Bedrijven zonder website zijn de laatste jaren alleen maar schaarser geworden. Daarom denk je al vlug dat het niet meer nodig is om het belang van een goede website uit te leggen, maar niets is minder waar. Het woordje “goed” in die vorige zin maakt een wereld van verschil.
Er bestaan allerhande builders die je kunnen helpen bij het maken van een website, maar er is een reden waarom grote en middelgrote bedrijven dat niet doen. Zonder afbreuk te doen aan dergelijke oplossingen, heb je al gauw een website die valt onder het spreekwoord “dertien in een dozijn”. Je slaagt er immers op die manier niet in jezelf te onderscheiden van je concurrentie en ten tweede, eigenlijk nog belangrijker, je verliest je merkidentiteit. Met de hoeveelheid verhalen die we al hebben gehoord en die je kan lezen in onze cases, zijn er zoveel mooie verhalen te vertellen en te lezen in het land der ondernemers. De expertise die Mark & Think je kan bieden, zorgt voor onderscheiding. Wij houden altijd een helikopterzicht over jouw bedrijf en kunnen om die reden waardevol advies geven.
Wij verkopen geen website ...
“Het is niet meer zomaar 'ik wil een website laten maken'. In plaats daarvan gaat het om zorgen dat je online jouw doelgroep bereikt, dat je gevonden wordt in de overvloed aan informatie en dat bezoekers veranderen in klanten. Veeleer het besef dat je weet wat je doet met je beschikbare marketingbudget. Dat is iets totaal anders dan wat foto’s en woorden bij elkaar plaatsen in een design”. _Arne
Concreet
Wij maken de volledige website, hosten die op onze eigen servers en maken analyses van de cijfers. We stellen ons bij dat laatste vragen over welke pagina’s de meeste bezoekers trekken, hoe lang ze op die pagina’s blijven hangen, wat ze lezen (en wat ze niet lezen) en we kijken naar de click-through-rate van belangrijke links. Uiteraard zien we dat in het grotere geheel van strategie en sturen we bij waar nodig.
& hoe doen we dat dan bij Mark & Think?
Jouw digitale wensen zijn verschillend en afhankelijk van in welke fase jouw onderneming zich bevindt. We filteren de concrete wensen en komen hiervoor met gepaste oplossingen. Daarom gaan we in dialoog over jouw onderneming. Een reeks gesprekken waarin we aan de hand van gerichte vragen en onze expertise, jouw wensen noteren, je doelen scherpstellen en een plan bedenken om die doelen te halen.
Een website is altijd een deel van een groter digitaal geheel, maar kan ook het laatste puzzelstukje zijn dat ontbreekt voor jouw onderneming. Daarom zijn onze gesprekken zo belangrijk. Een “goei jat koffie” is alles wat we in die fase nodig hebben. Daarna gaan we aan de slag met het plan en leven we op die “jatten koffie” om jouw website volledig vorm te geven. Ondertussen wordt er hier op de werkvloer onderling gediscussieerd en sturen we creatieve ideeën op elkaar af. Het eindresultaat is altijd het product van meerdere creatieve insteken en een hoop expertise.
Niet om onszelf op te hemelen, maar vaak vallen onze eerste designs al erg in de smaak. Ook credits aan jou dan, want je gaf ons prima door wat je wilt en waar je straks wilt staan. In dat geval kan het snel gaan, want dan hebben we alleen nog wat finetuning nodig. Als het eerste design toch niet in de smaak valt, wat perfect mogelijk is, gaan we in dialoog om samen tot een nieuw design te komen. Maatwerk is dermate belangrijk voor ons, dat we er alles aan doen om jouw website te maken zoals jij hem zelf in gedachten had.