Mark & Think staat je bij met raad en daad. Dat is een gemakkelijk spreekwoord om te gebruiken, maar moeilijker om in de praktijk te brengen. We willen de ontzorger en allesweter voor je zijn zonder pretentieus te worden. Want luisteren, dat is de basis van elk project.
Eerste fase: raad
Zolang er koffie is, zijn wij gelukkig. In een eerste verkennend gesprek ben jij de kapitein. Jij leidt ons langs jouw verhaal en jouw mensen, doorheen jouw wensen, noden en eventuele angsten. Wij luisteren en gaan aan de slag met jouw input om een doordacht voorstel te brengen.
Tijdens de bespreking van dat voorstel geven we je tips, delen we onze expertise en komen we samen tot een aanpak die voor jou past.
Tweede fase: daad
Eens de krijtlijnen zijn getekend van wat jij precies nodig hebt om jouw zaak optimaal te laten draaien, kunnen wij aan de slag. Ook in deze fase, afhankelijk van het bedrijf dat je bent, staan we je bij met onze expertise.
De zaken die we voor jouw bedrijf kunnen betekenen staan hieronder.
Onder onze starters tellen we niet alleen de jonge, beginnende ondernemers. Dit zijn ook de ondernemers die al (veel) ondernemersjaren achter de rug hebben en iets helemaal anders willen doen. Het is niet vernieuwen of rebranden, maar écht opnieuw beginnen.
Die verscheidenheid binnen onze groep “starters” maakt dat we werken met een heel aantal verschillende insteken. We zoeken samen naar het beste rendement voor het beschikbare (marketing)budget. Een balansoefening van prioriteiten, mogelijkheden en budgettaire opportuniteiten of beperkingen.
Wanneer je al een paar jaar bezig bent of al vele jaren bezig bent, kan het zijn dat je uitgekeken bent op het design van je website, je huisstijl of je logo. Dan is Mark & Think er, opnieuw met raad en daad, om jouw merk te rebranden of een andere frisse wind door je "bedrijfshouden" te laten waaien. Heel vaak gaat het dan om een hele nieuwe website, maar we ontwerpen eveneens een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, schrijven volledig nieuwe teksten … daarnaast heb je ook de mogelijkheid om de markt breder te bekijken, extra producten aanbieden of via andere kanalen bestaande producten aanbieden.
Wanneer je goed draait, maar denkt nog beter te kunnen, kan je jouw marketingbudgetten optrekken en inzetten op versterking & groei. Dat doe je in de versterkingsfase van je bedrijf, waar je iets bestaand houdt, maar daarbovenop extra zaken wil doen.
Een klantenportaal bouwen, meer (of alle) producten online zetten en/of andere vormen van reclame aanspreken. Ook automatisatie, introductie van een CRM-tool, een marketingcampagne, het gebruik van reclamefilmpjes, … zijn voorbeelden van de zaken die Mark & Think voor jou kan betekenen in de versterkingsfase.