Hoe betaal je creativiteit? Hoe betaal je tijd? En draait het om tijd of om waarde? Kan je een bedrijf meer laten betalen omdat de creativiteit tijds- en arbeidsintensiever is dan verwacht? Je hoort het, de prijssetting in deze creative sector is niet zo zwart/wit.
Wij houden niet van abonnementen of pakketten. Hoe moeten we dat juist doen? Het gaat toch al lang niet meer om het maken van dat logo of het ontwerpen van een website? ... bij ons toch niet. Als ik kijk naar de eerste gesprekken voor het maken van een website, dan gaat dat over passie, drijfveren, symboliek, de 'golden circle', metaforen, het waarom van het ondernemen en och, zoveel meer dan dat...
Iedereen krijgt afbeeldingen en tekst bij elkaar en heel wat van die doeners krijgen dat wel op één of andere manier op die URL. Maar daar gaat het vandaag helemaal niet meer om. Gevonden worden, de juiste klanten bereiken, bezoekers die blijven lezen, retargetting ... des te meer. Het zal dan ook niet verbazen dat in onze offerte SEO, analyse & copywriting een belangrijke plaats krijgen.
De nagel op de kop! Nog eentje: is de slotenmaker die er 2 uur over doet om een slot open te krijgen meer waard dan degene die er 10 minuten over doet? Ach, we hebben goed nagedacht over ons prijsmodel en zijn overtuigd dat we een doordacht systeem hebben.