We duiken 2022 in, in het diepe. Want het zijn er 16 tegelijkertijd. Jawel, dat lees je goed. 16. Ons team zit duidelijk niet stil dit voorjaar. Dit jaar gaat Mark & Think internationaal, gaan we rebranding, gaan we Hoogstraten op stelten zetten en gaan we namen, merken, socials en zoveel meer veranderen. Met andere woorden… we gaan weer heel veel in de markt zetten! Ook onze vier stagiaires zullen straks weten wat doen. Benieuwd naar wat we dan precies gaan doen? Lees maar even mee!
Beginnen doen we met Wendy van lingeriespeciaalzaak wondergoed uit Oud-Turnhout. Begin februari opent zij haar winkel en lanceren wij haar website. Dat wil niet zeggen dat we er nog geen maanden mee bezig zijn, want dat zijn we wel. We ontzorgen Wendy al maanden op digitaal vlak, we voorzagen haar van een strategisch marketingplan dat ook haar volledige socials onder handen nam en zorgen er samen voor dat haar rebranding van schoonheidszaak naar lingeriezaak zo vlot en succesvol mogelijk kan verlopen.
We brengen daarnaast ook heel wat tijd door op het Klein Seminarie de laatste tijd. Binnen enkele maanden staan er voor hen drie gloednieuwe websites te blinken.( Online in het najaar 2022 ) Zowel de basisschool, als het secundair, als het internaat kiezen om onze ervaring van meer dan 15 jaar in web & marketing te gebruiken om de school digitaal naar buiten te brengen.
An en Stéphanie van Smartcube contacteerden ons niet zo lang geleden om samen, letterlijk dan, out-of-the-box (... cube) te komen. We zijn voor hen een soort creatieve denktank, een digitale (ont)zorger, mannen van de visibiliteit en mannen die de broodjes komen opeten. Wat er ook van zij, er wordt geen meeting afgesloten zonder bulderlach of high five. Er hangt een zalige energie in die bureau en wij zijn er om die op te snuiven en naar buiten te brengen!Desirée, CEO van HR2DAY, kwam bij ons terecht voor dezelfde reden als zoveel mensen: digitale aanwezigheid. In realiteit is het project een carte blanche geworden waarin we binnenkort naar buiten komen met een nieuwe huisstijl, een nieuwe website & veel meer … HR2DAY? Eerder HR2MORROW! Stay tuned.
Kristel van Pure-K is de laatste offerte die in 2021 gesloten is. Dat is op zich al speciaal, maar haar nieuwe website, huisstijl en logo komen online op de verjaardag van Arne. 10 punten voor wie weet welke dag dat is.
Evelien baat al jaren Hanami uit. Voor haar werd het ook tijd om digitaal sterker te worden. Met een nieuw logo, een nieuwe website en een volledig uitgebouwde webshop zetten we haar met het ontluiken van de lente op de digitale kaart.
Tim Bruynen heeft jaren en jaren ervaring in de schoonmaakindustrie. Zeep-Schuim, zijn bedrijf, kon ook wel een digitale schoonmaak gebruiken en daar doen wij onze metaforische gele handschoenen voor aan. Bring it on!
Kinegroep uit Oud-Turnhout komt in februari online. We kraken hun website, we rekken hun website, we masseren hun marketing… Oké nee, kinesitherapie is niet onze sterkte. We zetten een goede website online. Punt.
Dan is er Sebastian Sysmans, eventmanager en designer.Zijn website komt heel snel online en ik raad je aan om even te gaan kijken, want het is een enorm graaf project geworden.
Thomas van Coillie, eigenaar van UVA Rijschool, is met ons al een hele tijd plannen aan het smeden. We werken dit jaar verder aan hun online platform dat vol zit met audio en video. Deze keer zitten wij aan het stuur, Thomas!
ASO Spijker, op zoek naar hun nieuwe website, zal niet meer te lang moeten wachten. Deze maand nog krijgen ze een nieuwe digitale look en die komt binnenkort online!
Bart en Sandie, uitbaters van Domein Weynhoven in Brecht, vonden in Arne (wijnliefhebber bij uitstek) de geknipte persoon om hun wijndomein en vakantiehuis digitaal in the picture te zetten. Belangrijkste hier, zoals bij vele andere klanten, is dat ze “gevonden worden”. De huisstijl, hun website en andere strategische zaken worden dit jaar voorjaar nog uitgewerkt.
Gert Rombouts zit ook niet stil. Hij is eigenaar van Haarbazaar in Minderhout en Hoogstraten. Zijn digitaal uithangbord krijgt een … (knip)beurt en het is meer dan alleen maar wat trimmen en bijknippen. Zij die ons kennen, weten dat we geen half werk doen, dus we komen stevig online naar buiten. Zet je schrap!
Carine en Paul van Garage Keustermans uit Wortel beleven ook spannende dagen. De laatste hand wordt gelegd aan hun nieuwe website en het koppel is er alvast heel trots op.