Als een god in ... Brecht. Maar het voelt bijna als Frankrijk!

Of: Hoe een vakantie huis in brecht ons (en hun klanten) helemaal kon verwarmen.

Na het eerste telefoontje dat Arne deed met Bart, dacht hij naar een project te vertrekken waar een gepensioneerde man een wijngaardje had gebouwd voor zijn oude dag en daarmee online wilde gaan. Toen hij vertrok na de eerste meeting, moest hij even bekomen in de auto van het contrast met de werkelijkheid. We kijken terug op een schitterend project, waar we in alle stappen van de opbouw werden betrokken en gewoonweg fantastische mensen hebben leren kennen. Benieuwd? Lees maar even mee.

Arne kwam aan bij Bart en Sandie en schrok toen Bart zich voorstelde als Bart. Dat is misschien geen topzin, maar het is wel wat er gebeurde. In plaats van een gepensioneerde wijnliefhebber, kreeg hij voor zich een jonge veertiger, weliswaar een wijnliefhebber, en vader van vier jonge kinderen. Groot contrast! Naast hem, met een glimlach tot achter haar oren, Sandie. Een koppel dat vanaf dag één een erg gepassioneerde en enthousiaste indruk naliet op Arne. Die eerste meeting? Die ging door op erg slechte schoenen, in de regen, werkend in de wijngaard. De gedeelde passie die Bart en Arne hadden, bleef in de daaropvolgende maanden een populair gespreksonderwerp. Wijn! Typisch …

Na die regenachtige tijd in de wijngaard, hebben ze zich aan tafel gezet en ging het over het hele project. De wijngaard was één ding, maar er kwam ook een heus vakantiehuis. Er was nog veel werk aan dat huis, maar Bart en Sandie zagen het he-le-maal zitten. Het is eigenlijk bij die eerste verwarmende koffies (en nadien wijn) dat veel van de digitale plannen al vorm kregen. “Oh en dan kunnen we dat zo online zetten, en met die foto’s, en dan doen we een filmpje van dat met nog …” Iedereen die ooit al met Arne heeft samengewerkt, zal dit soort gesprek herkennen. Het enthousiasme, het sparren en zich helemaal “gooien” in een project, dat is echt wie hij is.

Enkele weken later, na de goedkeuring van de offerte, zaten we voor het eerst samen in onze tuinbureau. Er vloeide koffie en (dit keer geen wijn) en Duveltjes! Eigenlijk was het bijna een Bourgondisch culinaire avond tijdens de meeting. Daar kwamen we met een idee dat later erg waardevol zou blijken in de uitwerking van het project. Omdat een huis ‘an sich’ ook nog altijd maar een huis is, hebben we ingezet op de omgeving. Mensen gaan op vakantie voor de omgeving en, of dat nu in eigen land is of niet, willen op ontdekking. Daarom is de website meer dan alleen een bookingtool, maar eerder een platform waarop mensen hun vakantie kunnen boeken én plannen wat ze er gaan doen. Hier in de buurt heb je allerlei bezigheden voor liefhebbers van allerlei interesses; sport, cultuur en natuur, de Noorderkempen heeft het allemaal! Exact dus wat we ook zouden uitspelen.

Voor de lancering van de website hebben we nog een avondje gevierd dat het huis af was. Daar hebben we nog de laatste puntjes op de ‘i’ gezet, geleerd hoe ze zelf foto’s konden nemen en hebben nog foto’s getrokken voor de website. Die coaching vindt Arne erg belangrijk, want Mark & Think wil meer dan alleen de website online zetten.
Oh… en MET resultaat, hè! Vijftien dagen stond Weynhoven online en vijftien weekends waren reeds volzet! De statistieken van de website gingen meteen de hoogte in. Dat is geen toeval, want Arne zet meestal de website enkele maanden voor lancering al ‘stil’ online. Zo wordt hij al geïndexeerd door Google en misten we de lancering niet. Een zalig project dus voor een erg charmante woning, met erg charmante mensen en een erg charmante website. Een god in Frankrijk? Geef ons maar een God in Brecht!

– – –
Geschreven door Cédric
Copywriter bij Mark & Think

Ontkurken

Even sparren?

Mogen we ook luisteren naar jouw dromen, ideëen, plannen en realisaties? Laat van je horen en dan plannen we een kennismakingsgesprek in!
Tot snel, Arne Dondeyne

Op zoek naar rust?

Ja, dat kan je hier wel vinden. En wijn ook! En een zwemvijver. En kamers! En … Boek gewoon eens een weekend: www.weynhoven.be.

Ready Templates

Side-by-side
photo comparison

We help startups who want to rise above the ordinary with extraordinary messaging that speaks to their audience.